Zobrazit minimální záznam

Marketing Research of Service Quality of Selected Company Using Mystery Shopping Metod



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorLucie Tomášková
dc.date.accessioned2020-08-19T22:51:27Z
dc.date.available2020-08-19T22:51:27Z
dc.date.issued2020-08-19
dc.identifierKOS-878590327805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89532
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je zhodnocení služeb na 9 pobočkách vybraných bank pomocí 18 výzkumných rozhovorů. Na základě získaných a zpracovaných dat z výzkumu bude předložen možný návrh na zlepšení pro jednotlivé banky. Teoretická část je zaměřena na kapitoly týkající se marketingového výzkumu a Mystery Shoppingu. Praktická část je věnována představení jednotlivých bankovních institucí a jejich postavení na trhu. V této části jsou stanoveny cíle výzkumu a jeho parametry. Dále je zde předepsán scénář a záznamový arch, což je podkladem k realizaci výzkumu. Výsledky jsou zaznamenány pomocí tabulek a grafů. Získané informace o nabízených produktech a službách, a vystupování pracovníků poboček jsou porovnány a zpracovány. Na základě zpracovaných výsledků jsou poskytnuta doporučení ke zlepšení.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to conduct marketing research using the Mystery Shopping method and evaluate the quality of services offered and the approach of employees in selected banking institutions. The benefit of the bachelor's thesis is the evaluation of services at 9 bran-ches of selected banks using 18 research interviews. Based on the data obtained and processed from the research, a possible proposal for improvement for individual banks will be presented. The theoretical part is focused on chapters related to marketing research and Mystery Shop-ping. The practical part is devoted to the introduction of individual banking institutions and their position in the market. This part sets out the goals of the research and its parameters. Further-more, a scenario and a record sheet are prescribed here, which is the basis for the implementa-tion of the research. The results are recorded using tables and graphs. The information obta-ined about the offered products and services, and the performance of branch employees are compared and processed. Based on the processed results, recommendations for improvement are provided.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectMystery Shoppingcze
dc.subjectbankovní institucecze
dc.subjectMystery Shoppercze
dc.subjectbankovní sek-torcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectbankovní produktcze
dc.subjectsegment v bankovnictvícze
dc.subjectscénářcze
dc.subjectzáznamový archcze
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectMystery Shoppingeng
dc.subjectbanking institutioneng
dc.subjectMystery Shoppereng
dc.subjectbanking sectoreng
dc.subjectproducteng
dc.subjectbanking producteng
dc.subjectbanking segmenteng
dc.subjectscenarioeng
dc.subjectrecord sheeteng
dc.titleMarketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shoppingcze
dc.titleMarketing Research of Service Quality of Selected Company Using Mystery Shopping Metodeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠvihlíková Svatava
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam