ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra geotechniky
  • Bakalářské práce - 11135
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Parametrická studie kolektoru Hlávkův most

Parametric study of Hlávka Bridge utility tunnel

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kateřina Kratochvílová
Vedoucí práce
Pruška Jan
Oponent práce
Ráček Václav
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra geotechniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce bylo provést návrh primárního a definitivního ostění kolektoru pomocí parametrické studie. V rámci této studie bylo využito několik poměrů mezi svislým a bočním zatížením na výrub, aby byla nalezena nejnepříznivější kombinace tohoto zatížení. Na tuto kombinaci bylo následně dimenzováno ostění. Výchozí parametry a podmínky pro návrh vycházejí ze stavby kolektoru Hlávkův most. Úvodem k tomuto návrhu je rešeršní část o kolektorech obecně a o kolektoru Hlávkův most konkrétně.
 
The aim of this bachelor's thesis was to design the primary and final lining of the utility tunnell using a parametric study. In this study, several ratios between vertical and lateral loads on the excavation were used to find the most unfavorable combination of this loads. The lining was then dimensioned for this combination. The initial parameters and conditions for the design are based on the construction of the Hlávka bridge utility tunnell. The introduction to this desing is a research part about utility tunnells in general and about the Hlávka bridge utility tunnell in particular.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/88600
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (8.677Mb)
POSUDEK (752.7Kb)
POSUDEK (348.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11135 [58]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV