ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Event marketingová strategie vybraného podniku

Event Marketing Strategy of Selected Company

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Klára Havelková
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Králová Petra
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a využití. Cílem di-plomové práce je navržení event marketingové strategie pro vybranou firmu, tedy konkrétně událost pro pražskou společnost, která se zabývá asistovanou reproduk-cí. Problematika asistované reprodukce je popsána v úvodu praktické části. V té dále nalezneme konkurenceschopnost dané firmy, její cenovou a produktovou politiku a dosavadní využití event marketingu. Následuje seznámení s volbou eventu, cílovou skupinou, situační analýzou a na jejím základě navrženou event marketingovou strategií. Dále jsou kalkulovány naplánované zdroje, porovnány 3 možnosti lokalit a předložen podrobný rozpočet celé události. Následuje zhodnocení události v rámci event controllingu, který je vysvětlen v poslední fázi teoretické části a návrhy na doporučení.
 
The main aim of this thesis is to explain event marketing as one of the marketing communication strategies. Event marketing is explained in detail in the theoretical part. The theoretical part covers terms such as communication mix, event marketing and its planning. The main goal is to organize an event for a selected company in Prague, which specializes in assisted reproduction. The practical part starts with an introduction to these issues in the Czech republic and describes the causes of them. The practical part also covers prices of services offered and also breaks down a comparison to its competitors. It then deals with proposed event for gynecologists that would recommend patients to the business based on situational analysis. This part contains planned sources and a detailed budget of the event, followed by the evaluation of mentioned event and its recommendations.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/85268
View/Open
PLNY_TEXT (4.147Mb)
PRILOHA (437.6Kb)
POSUDEK (609.9Kb)
POSUDEK (113.4Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Event modeling v praxi 

    Author: Šimon Pletka; Supervisor: Komárek Martin; Opponent: Groschup Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-12)
    Tato práce se zabývá moderními metodami návrhu a vývoje softwarových systémů s zaměřením na techniky Event Storming, Event Modeling, na využití nástroje EventCatalog a jeho propojení s editorem Archi. Cílem práce je popsat ...
  • Event marketing ve vybrané společnosti 

    Author: Ngomy Stránská; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Nováková Lenka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-31)
    Bakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. ...
  • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

    Author: Mesteková Sylva; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Dudová Zuzana
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
    Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV