Zobrazit minimální záznam

Practical Teaching Supported by a Computer



dc.contributor.advisorSvoboda Emanuel
dc.contributor.authorJana Žáková
dc.date.accessioned2019-06-16T22:52:15Z
dc.date.available2019-06-16T22:52:15Z
dc.date.issued2019-06-16
dc.identifierKOS-785934423305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83283
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zachycen historický vývoj zobrazování objektů a způsoby tvorby grafiky pomocí počítače. V návaznosti na didaktické zásady jsou tu jasná doporučení pro tvorbu grafických výstupů a prezentací. V praktické části je podrobně popsána tvorba animace vytvořená pomocí 3D modelování s použitím textur v programu Blender. Při tvorbě modelu i animace byla zachycena časová a dovednostní náročnost.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. Theoretical part is focused on historical development of imaging methods and ways, how graphic can be created. Some recommendations for creation of the study backgrounds are introduced. Practical part is focused on the animation creation which is described in detail. For the animation creation software Blender was used. Time and skill difficulty for working in Blender was evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZobrazovací metodacze
dc.subjectpravoúhlé promítánícze
dc.subjectperspektivacze
dc.subjectpočítačová grafikacze
dc.subjectprogram Blendercze
dc.subjectdvourozměrné (2D) a třírozměrné (3D) zobrazenícze
dc.subjecttexturovánícze
dc.subjectklíčové snímkycze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectImaging methodeng
dc.subjectorthographic projectioneng
dc.subjectperspectiveeng
dc.subjectcomputer aided graphiceng
dc.subjectsoftware Blendereng
dc.subjecttwo-dimensional and three-dimensional imageeng
dc.subjecttextureeng
dc.subjectkey frameeng
dc.subjectanimationeng
dc.titlePraktické vyučování podporované počítačemcze
dc.titlePractical Teaching Supported by a Computereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtemberk Petr
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam