ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16117
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Diplomové práce - 16117
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh nové koncepce regionální obsluhy na trati Ostrava - Valašské Meziříčí

New Operating Concept on the Track Ostrava - Valašské Meziříčí

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Petr Fridrišek
Vedoucí práce
Janoš Vít
Oponent práce
Dutko Martin
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesů
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá analýzou současných přepravních vztahů v oblasti, technologickým návrhem dvousegmentové regionální obsluhy, návrhem jízdního řádu vlaků osobní dopravy, návrhem oběhů vozidel a zhodnocením provozních ukazatelů vztažených k návrhu. Provozní koncept je zpracován na návrhové infrastruktuře vycházející ze studie proveditelnosti na elektrizaci a částečné zdvoukolejnění souboru tratí v podhůří Beskyd v jižní části Moravskoslezského kraje. Návrh jízdního řádu a dalších pomůcek grafikonu zohledňuje očekávanou poptávku po přepravě v dané oblasti, současně klade důraz na efektivitu využití vozidel a přiměřenou kapacitu souprav.
 
The thesis is engaged in the analysis of the current travel relations in the given region, the technological proposal of two-layer regional transport system, the design of timetable for passenger trains, the concept of vehicle circulation and evaluation of operational indicators related to the proposal. The operational concept is processed on the designed future infrastructure based on the feasibility study for electrification and partial rail track development in the Beskydy foothills in the southern part of the Moravian-Silesian Region. The designed timetable for passenger trains and its attachments take into account the expected travel demand in the given area, while at the same time emphasizing the efficiency of the use of vehicles and the adequate capacity of the trains.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/83179
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.749Mb)
PRILOHA (3.585Mb)
POSUDEK (343.1Kb)
POSUDEK (233.2Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16117 [200]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV