Zobrazit minimální záznam

New Operating Concept on the Track Ostrava - Valašské Meziříčí



dc.contributor.advisorJanoš Vít
dc.contributor.authorPetr Fridrišek
dc.date.accessioned2019-06-14T22:52:53Z
dc.date.available2019-06-14T22:52:53Z
dc.date.issued2019-06-14
dc.identifierKOS-884383936305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83179
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou současných přepravních vztahů v oblasti, technologickým návrhem dvousegmentové regionální obsluhy, návrhem jízdního řádu vlaků osobní dopravy, návrhem oběhů vozidel a zhodnocením provozních ukazatelů vztažených k návrhu. Provozní koncept je zpracován na návrhové infrastruktuře vycházející ze studie proveditelnosti na elektrizaci a částečné zdvoukolejnění souboru tratí v podhůří Beskyd v jižní části Moravskoslezského kraje. Návrh jízdního řádu a dalších pomůcek grafikonu zohledňuje očekávanou poptávku po přepravě v dané oblasti, současně klade důraz na efektivitu využití vozidel a přiměřenou kapacitu souprav.cze
dc.description.abstractThe thesis is engaged in the analysis of the current travel relations in the given region, the technological proposal of two-layer regional transport system, the design of timetable for passenger trains, the concept of vehicle circulation and evaluation of operational indicators related to the proposal. The operational concept is processed on the designed future infrastructure based on the feasibility study for electrification and partial rail track development in the Beskydy foothills in the southern part of the Moravian-Silesian Region. The designed timetable for passenger trains and its attachments take into account the expected travel demand in the given area, while at the same time emphasizing the efficiency of the use of vehicles and the adequate capacity of the trains.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOstravskocze
dc.subjectMoravskoslezský krajcze
dc.subjectpříměstská železnicecze
dc.subjecttaktový grafikoncze
dc.subjectprovozní konceptcze
dc.subjectOstrava Regioneng
dc.subjectMoravian-Silesian Regioneng
dc.subjectsuburban railwayeng
dc.subjectperiodic timetableeng
dc.subjectoperating concepteng
dc.titleNávrh nové koncepce regionální obsluhy na trati Ostrava - Valašské Meziříčícze
dc.titleNew Operating Concept on the Track Ostrava - Valašské Meziříčíeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeDutko Martin
theses.degree.disciplineLogistika a řízení dopravních procesůcze
theses.degree.grantorústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam