Návrh nové koncepce regionální obsluhy na trati Ostrava - Valašské Meziříčí
New Operating Concept on the Track Ostrava - Valašské Meziříčí
dc.contributor.advisor | Janoš Vít | |
dc.contributor.author | Petr Fridrišek | |
dc.date.accessioned | 2019-06-14T22:52:53Z | |
dc.date.available | 2019-06-14T22:52:53Z | |
dc.date.issued | 2019-06-14 | |
dc.identifier | KOS-884383936305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/83179 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá analýzou současných přepravních vztahů v oblasti, technologickým návrhem dvousegmentové regionální obsluhy, návrhem jízdního řádu vlaků osobní dopravy, návrhem oběhů vozidel a zhodnocením provozních ukazatelů vztažených k návrhu. Provozní koncept je zpracován na návrhové infrastruktuře vycházející ze studie proveditelnosti na elektrizaci a částečné zdvoukolejnění souboru tratí v podhůří Beskyd v jižní části Moravskoslezského kraje. Návrh jízdního řádu a dalších pomůcek grafikonu zohledňuje očekávanou poptávku po přepravě v dané oblasti, současně klade důraz na efektivitu využití vozidel a přiměřenou kapacitu souprav. | cze |
dc.description.abstract | The thesis is engaged in the analysis of the current travel relations in the given region, the technological proposal of two-layer regional transport system, the design of timetable for passenger trains, the concept of vehicle circulation and evaluation of operational indicators related to the proposal. The operational concept is processed on the designed future infrastructure based on the feasibility study for electrification and partial rail track development in the Beskydy foothills in the southern part of the Moravian-Silesian Region. The designed timetable for passenger trains and its attachments take into account the expected travel demand in the given area, while at the same time emphasizing the efficiency of the use of vehicles and the adequate capacity of the trains. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Ostravsko | cze |
dc.subject | Moravskoslezský kraj | cze |
dc.subject | příměstská železnice | cze |
dc.subject | taktový grafikon | cze |
dc.subject | provozní koncept | cze |
dc.subject | Ostrava Region | eng |
dc.subject | Moravian-Silesian Region | eng |
dc.subject | suburban railway | eng |
dc.subject | periodic timetable | eng |
dc.subject | operating concept | eng |
dc.title | Návrh nové koncepce regionální obsluhy na trati Ostrava - Valašské Meziříčí | cze |
dc.title | New Operating Concept on the Track Ostrava - Valašské Meziříčí | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Dutko Martin | |
theses.degree.discipline | Logistika a řízení dopravních procesů | cze |
theses.degree.grantor | ústav logistiky a managementu dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16117 [200]