Návrh nové koncepce regionální obsluhy na trati Ostrava - Valašské Meziříčí
New Operating Concept on the Track Ostrava - Valašské Meziříčí
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Petr Fridrišek
Supervisor
Janoš Vít
Opponent
Dutko Martin
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá analýzou současných přepravních vztahů v oblasti, technologickým návrhem dvousegmentové regionální obsluhy, návrhem jízdního řádu vlaků osobní dopravy, návrhem oběhů vozidel a zhodnocením provozních ukazatelů vztažených k návrhu. Provozní koncept je zpracován na návrhové infrastruktuře vycházející ze studie proveditelnosti na elektrizaci a částečné zdvoukolejnění souboru tratí v podhůří Beskyd v jižní části Moravskoslezského kraje. Návrh jízdního řádu a dalších pomůcek grafikonu zohledňuje očekávanou poptávku po přepravě v dané oblasti, současně klade důraz na efektivitu využití vozidel a přiměřenou kapacitu souprav. The thesis is engaged in the analysis of the current travel relations in the given region, the technological proposal of two-layer regional transport system, the design of timetable for passenger trains, the concept of vehicle circulation and evaluation of operational indicators related to the proposal. The operational concept is processed on the designed future infrastructure based on the feasibility study for electrification and partial rail track development in the Beskydy foothills in the southern part of the Moravian-Silesian Region. The designed timetable for passenger trains and its attachments take into account the expected travel demand in the given area, while at the same time emphasizing the efficiency of the use of vehicles and the adequate capacity of the trains.
Collections
- Diplomové práce - 16117 [200]