Zobrazit minimální záznam

Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine



dc.contributor.advisorSýkora Daniel
dc.contributor.authorJiří Burýšek
dc.date.accessioned2019-06-12T15:59:41Z
dc.date.available2019-06-12T15:59:41Z
dc.date.issued2019-06-11
dc.identifierKOS-695600011305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82729
dc.description.abstractPráce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný styl. Výsledný plugin, jenž zajišťuje uživatelsky přívětivou integraci metody StyleBlit, je v této práci popsán a zhodnocen.cze
dc.description.abstractThis work presents a solution for video game scene art stylization in video game engine Unity. The example-based stylization implements the StyleBlit algorithm and is able to provide results for an arbitrary art style. A plugin providing simple integration of StyleBlit method is described and evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStylizace dle předlohycze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectNefotorealistické zobrazovánicze
dc.subjectStylizace v reálném časecze
dc.subjectExample-based stylizationeng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectNon-photorealistic renderingeng
dc.subjectReal-time stylizationeng
dc.titleNefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohycze
dc.titleExample-based Non-photorealistic Rendering using Game Engineeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeBittner Jiří
theses.degree.disciplinePočítačová grafika a interakcecze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu













Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam