Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy
Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine
dc.contributor.advisor | Sýkora Daniel | |
dc.contributor.author | Jiří Burýšek | |
dc.date.accessioned | 2019-06-12T15:59:41Z | |
dc.date.available | 2019-06-12T15:59:41Z | |
dc.date.issued | 2019-06-11 | |
dc.identifier | KOS-695600011305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/82729 | |
dc.description.abstract | Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný styl. Výsledný plugin, jenž zajišťuje uživatelsky přívětivou integraci metody StyleBlit, je v této práci popsán a zhodnocen. | cze |
dc.description.abstract | This work presents a solution for video game scene art stylization in video game engine Unity. The example-based stylization implements the StyleBlit algorithm and is able to provide results for an arbitrary art style. A plugin providing simple integration of StyleBlit method is described and evaluated. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Stylizace dle předlohy | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | Nefotorealistické zobrazováni | cze |
dc.subject | Stylizace v reálném čase | cze |
dc.subject | Example-based stylization | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | Non-photorealistic rendering | eng |
dc.subject | Real-time stylization | eng |
dc.title | Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy | cze |
dc.title | Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Bittner Jiří | |
theses.degree.discipline | Počítačová grafika a interakce | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13139 [413]