Nefotorealistické zobrazování v herním enginu s využitím výtvarné předlohy
Example-based Non-photorealistic Rendering using Game Engine
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Jiří Burýšek
Supervisor
Sýkora Daniel
Opponent
Bittner Jiří
Field of study
Počítačová grafika a interakceStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce prezentuje praktické řešení výtvarné stylizace videoherní scény v herním enginu Unity. Metoda stylizace užívá výtvarné předlohy a je založena na algoritmu StyleBlit, přičemž je schopna napodobit libovolný výtvarný styl. Výsledný plugin, jenž zajišťuje uživatelsky přívětivou integraci metody StyleBlit, je v této práci popsán a zhodnocen. This work presents a solution for video game scene art stylization in video game engine Unity. The example-based stylization implements the StyleBlit algorithm and is able to provide results for an arbitrary art style. A plugin providing simple integration of StyleBlit method is described and evaluated.
Collections
- Diplomové práce - 13139 [413]