Zobrazit minimální záznam

Communication Campaign in the Selected Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorSarah Vegnerová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:50:13Z
dc.date.available2019-06-11T14:50:13Z
dc.date.issued2019-06-06
dc.identifierKOS-878879686605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82646
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je analyzovat strategii komunikační kampaně, kterou uplatnila mezinárodní společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. při uvedení nového produktu na český trh, následně provést a vyhodnotit nereprezentativní kvantitativní marketingový výzkum s cílem určit, zda byla kampaň úspěšná, a následně navrhnout případná inovační řešení komunikační kampaně, která by vedla ke zdokonalení komunikace zavedeného produktu a tím i ke zvýšení povědomí o produktu. Přestože se navrhovaná část zaměřuje čistě na generaci Z, je výzkumný vzorek v rámci marketingového průzkumu stanoven ve věkovém rozmezí 18-40 let, a to z důvodu, že se jedná o cílovou skupinu společnosti Red Bull a zároveň lze předpokládat určité rozdíly v názorech a vnímání.cze
dc.description.abstractThe main aim of this thesis is to analyze the strategy of the communication campaign, which was used by the international company Red Bull Czech Republic while launching a new product on the Czech market, conduct and evaluate unrepresentative quantitative marketing research in order to determine whether the campaign was successful, and then propose possible innovative solutions to the communication campaign, which would lead to an improvement of the communication of the implemented product, thus to increased product awareness. Although the proposed section focuses purely on the Z generation, the research sample in the marketing survey is set to 18-40 years old, because it is a target group of Red Bull and some differences in opinion and perception can be assumed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjecttrendycze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectgenerace Zcze
dc.subjectproduktová řadacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjecttrendseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectproducteng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectgeneration Zeng
dc.subjectproduct lineeng
dc.titleKomunikační kampaň ve vybrané společnosticze
dc.titleCommunication Campaign in the Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKrálová Petra
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam