Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora
Communication Strategy of Company Kavárna pana Theodora
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Nikola Korychová
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Macháčková Eliška
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. V teoretické čás-ti jsou přiblížena teoretická východiska, kterými jsou marketing se zaměřením na komunikační strategii a nástroje marketingové komunikace. Postupy využité při analýzách a výzkumu představuje kapitola metodika výzkumu. Praktická část přibli-žuje čtenáři samotný podnik Kavárna pana Theodora, jeho charakteristiky a součas-ný stav. Obsahuje také vyhodnocení analýz a odpovědí k výzkumným otázkám. Sa-motný návrh komunikační strategie je představen tamtéž v samém závěru práce. The main goal of the Bachelor Thesis Communication Strategy of the Company Ka-várna pana Theodora is to create a communication strategy of a company Kavárna pana Theodora based on theoretical foundations and specified analyses. In the the-oretical part, the theoretical background such as marketing with the focus on a communication strategy and marketing tools are introduced. The procedures used in the analysis and in the research are described in the chapter of the research methodology. The practical part presents the information about the company Ka-várna pana Theodora, its characteristics and its current state. It also includes an analysis of the research questions and answers. The communication strategy itself is presented at the very end of this section.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [303]