Zobrazit minimální záznam

Communication Strategy of Company Kavárna pana Theodora



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorNikola Korychová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:45Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:45Z
dc.date.issued2019-06-08
dc.identifierKOS-780131039705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82446
dc.description.abstractCílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. V teoretické čás-ti jsou přiblížena teoretická východiska, kterými jsou marketing se zaměřením na komunikační strategii a nástroje marketingové komunikace. Postupy využité při analýzách a výzkumu představuje kapitola metodika výzkumu. Praktická část přibli-žuje čtenáři samotný podnik Kavárna pana Theodora, jeho charakteristiky a součas-ný stav. Obsahuje také vyhodnocení analýz a odpovědí k výzkumným otázkám. Sa-motný návrh komunikační strategie je představen tamtéž v samém závěru práce.cze
dc.description.abstractThe main goal of the Bachelor Thesis Communication Strategy of the Company Ka-várna pana Theodora is to create a communication strategy of a company Kavárna pana Theodora based on theoretical foundations and specified analyses. In the the-oretical part, the theoretical background such as marketing with the focus on a communication strategy and marketing tools are introduced. The procedures used in the analysis and in the research are described in the chapter of the research methodology. The practical part presents the information about the company Ka-várna pana Theodora, its characteristics and its current state. It also includes an analysis of the research questions and answers. The communication strategy itself is presented at the very end of this section.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKavárna pana Theodoracze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectKavárna pana Theodoraeng
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectMarketing communication strate-gyeng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectAdvertising eng
dc.titleKomunikační strategie podniku Kavárna pana Theodoracze
dc.titleCommunication Strategy of Company Kavárna pana Theodoraeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMacháčková Eliška
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam