Marketingový plán vybrané společnosti
Marketing Plan of the Selected Company
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kristýna Krejsarová
Vedoucí práce
Štěpánek Petr
Oponent práce
Janouch Viktor
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení veřejné správy a regionálních studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového plánování, stručně definovány služby, shrnuta jejich historie a definovány typické vlastnosti. Následně je představena marketingová komunikace včetně marketingového mixu 7P, který je pro služby typický. V praktické části je představen aktuální marketingový plán společnosti dameji-dlo.cz. s.r.o. a na základě výstupů jsou stanoveny kroky pro zlepšení.Výstupy byly získány především ze SWOT analýzy, která je pro marketingový plán klíčová. V rámci analýzy byly zjištěny silné stránky v podobě silného pokrytí a známosti brandu. Zároveň byla zjištěna slabá stránka v podobě logistiky, které se věnuji i v rámci doporučení pro zlepšení. Příležitosti damejidlo.cz s.r.o. tvoří především možnost spolupráce s novými restauracemi a nabídnutí zákazníkům větší možnos-ti výběru. Jako poslední byla definována hrozba, kterou tvoří konkurence, která vstoupila na trh v minulém roce. Zároveň je za hrozbu považována konkurence, která by v dalších letech mohla na trh vstoupit, vzhledem k potenciálu a růstu, kte-rý vykazuje. The bachelor thesis deals with marketing planning of damejidlo.cz s.r.o. The aim of the thesis is to evaluate the marketing plan and suggest steps for improvement. The theoretical part introduces individual steps of marketing planning, briefly de-fines services, summarizes their history and defines typical features. Later, market-ing communication is introduced, including 7Ps marketing mix which is typical for services. The practical part introduces the current marketing plan of the analysed company damejidlo.cz s.r.o. and, based on the outputs, steps for improvement are set.The outputs come mainly from the SWOT analysis, which is crucial for the marketing plan. The analysis identified strengths in the strong coverage, brand awareness and today's hurried time, which is in favor of the company's activities. Also,a weakness was found in the logistics–which I deal with in the recommendation part. Opportunities of damejidlo.cz s.r.o. consist mainly of the cooperation with new restaurants and hereby offering more choices to customers. Last, the threat was defined, which is the competitor that entered the market last year. Possible other threat is any other competitor that would enter this growing market, which also has a great potential.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...