Zobrazit minimální záznam

MIAS - Source of Young Talents for Commercial Sphere



dc.contributor.advisorKrejčí Miloš
dc.contributor.authorJakub Štorek
dc.date.accessioned2019-06-11T14:45:24Z
dc.date.available2019-06-11T14:45:24Z
dc.date.issued2019-06-08
dc.identifierKOS-780130989805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82430
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum. Hlavní účel této bakalářské práce je zmapovat spokojenost, preference a kvality studentů Masarykova ústavu vyšších studií. Ke sběru potřebných dat je využita jedna z konkrétních metod marketingového výzkumu, a to metoda dotazování. Cílem této práce je provést sběr dat a následnou analýzu těchto získaných dat z hlediska interní (MÚVS) a externí (business) interpretace dat. Teoretická část obsahuje ukotvení pojmu marketingový výzkum, metody sběru dat, analýzu a interpretaci dat, procesy marketingového výzkumu či oblast Talent Managementu. V praktické části se nachází samotný marketingový výzkum, jeho přípravná a realizační část.cze
dc.description.abstractBachelor thesis is mainly about marketing research. The main purpose of this thesis is to describe satisfaction, preferences the quality of students studying at MIAS School of Business. For data collection is used one of the methods of marketing research called questioning. The goal of this thesis is collecting these data to analyze them and interpret them with the internal scope of interpretation (MIAS) and external scope of interpretation (business). The theoretical part of this thesis is about describing marketing research, methods of data collection, data analysis and interpretation, the process of marketing research and field of Talent Management. In the practical part of this thesis is the preparation part and implementation part of marketing research itself.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAnalýzacze
dc.subjectČVUTcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectmladý talentcze
dc.subjectpreference studentůcze
dc.subjectspokojenost se studiemcze
dc.subjectstudenti MÚVScze
dc.subjectTalent Managementcze
dc.subjectAnalysiseng
dc.subjectCTUeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectMIAS studentseng
dc.subjectsatisfaction with studyeng
dc.subjectstudents preferenceseng
dc.subjectTalent Managementeng
dc.subjectyoung talenteng
dc.titleMÚVS - zdroj mladých talentů pro komerční sférucze
dc.titleMIAS - Source of Young Talents for Commercial Sphereeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam