Analýza personálního marketingu vybraného podniku v internetovém prostředí
Analysis of the Personal Marketing of Particular Company in the Online Environment
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Filip Šulc
Vedoucí práce
Uličná Štěpánka
Oponent práce
Kubištová Tereza
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Abstrakt této bakalářské práce se zabývá spojením dvou odvětví, přesněji se jedná o spojení marketingové a personální činnosti. Jedná se tedy o personální marketing a jeho využití v získávání a výběru pracovníků na příkladu konkrétní společnosti. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se práce zabývá nejprve rozdělením obou směrů, které se snaží objasnit samostatně. V první řadě je věnována pozornost personálnímu managementu, který je ve společnosti nepostradatelný, ačkoliv mu v některých případech není věnována dostatečná pozornost. Následně se práce věnuje online marketingu s důrazem na sociální sítě a využití těchto nástrojů v moderní době. Jedná se tedy o objasnění pojmů a poskytnutí ucelenější představy o využití marketingových nástrojů v internetovém prostředí především v personálním managementu. V praktické části je věnována pozornost vnitřní struktuře společnosti a jejím náborovým procesům. Důraz je kladen na výběrové procesy zaměstnanců a na využití online prostředí k naplnění stanovených cílů. Závěrem a přínosem této práce je případný návrh na zlepšení procesů získávání pracovníků ve společnosti s využitím online marketingových nástrojů a zvýšení efektivity v tomto směru. The abstract of this bachelor thesis deals with the connection of two branches, more precisely, it is the connection of marketing and personnel activities. Thus, it is the personal marketing and its use in recruiting and selecting employees on the example of a particular company. The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical and practical one. In the theoretical part, the thesis first deals with the division of both directions, which it tries to explain separately. First and foremost, attention is paid to the personnel management, which is an indispensable thing in the company, although in some cases not enough attention is paid to it. Subsequently, the thesis deals with online marketing with an emphasis on social networks and the use of these tools in modern times. It is therefore a clarification of the terms and providing a more comprehensive idea of using marketing tools in the Internet environment, especially in the personnel management. The practical part is devoted to the internal structure of the company and its recruitment processes. The emphasis is placed on employee selection processes and on the use of the online environment to meet the goals set. The conclusion and benefit of this work is a possible proposal of how to improve the process of recruiting employees in the company using the online marketing tools and increasing efficiency in this direction.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]