ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Diplomové práce - 11126
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
  • Diplomové práce - 11126
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové analýzy ve stavebnictví

Marketing analyzes in the construction industry

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Svoboda David
Vedoucí práce
Měšťanová Dana
Oponent práce
Zdebor Michael
Studijní obor
Stavební management
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictví
Obhájeno
2019-02-04



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá využitím marketingových analýz ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní charakteristiku marketingu, stanovení marketingových cílů a marketingových strategií, marketingový mix, analýzu marketingového prostředí, analýzu portfolia a inovace v marketingu. V první polovině praktické části je charakterizována konkrétní firma, na které jsou aplikovány následující marketingové analýzy: SLEPT analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, GE matice a BCG matice. Na základě výsledků z výše uvedených analýz jsou v závěru práce uvedena souhrnná doporučení, která mohou vést ke zlepšení pozice firmy na daném trhu. Druhá polovina praktické části diplomové práce se zaobírá vyhodnocením marketingového dotazníku, který byl předložen vybraným malým zhotovitelským stavebním podnikům se sídlem v Plzni.
 
This diploma thesis deals with the use of marketing analyzes in the construction industry. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the basic characteristics of marketing, setting marketing goals and marketing strategies, marketing mix, marketing environment analysis, portfolio analysis and marketing innovation. The first half of the practical part is characterized by a specific company, on which the following marketing analyzes are applied: SLEPT analysis, Porter´s analysis of five forces, SWOT analysis, GE matrix and BCG matrix. On the basis of the results of the above analyzes, at the end of the thesis are summarized recommendations that can lead to improvement of the position of the company on the given market. The second half of the practical part of the diploma thesis deals with the evaluation of the marketing questionnaire, which was submitted to selected small contractor construction companies based in Pilsen.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80968
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.244Mb)
POSUDEK (942.8Kb)
POSUDEK (635.6Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 11126 [681]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV