Zobrazit minimální záznam

Event Marketing Strategy for Launching a New Product



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorPalma Daniel
dc.date.accessioned2019-02-20T11:07:31Z
dc.date.available2019-02-20T11:07:31Z
dc.date.issued2018-08-30
dc.identifierKOS-786211106505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80734
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití dalších nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části jsou popsány vlastnosti event marketingu a další nástroje komunikačního mixu. V praktické části se nachází situační analýza produktu, zhodnocení proběhlého eventu a návrh nové eventové strategie.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the use of communication tools, namely the area of marketing case when introducing a new product to the market. The aim of this diploma thesis is to propose the introduction of a new product of adidas Czech Republic using other communication mix tools. The theoretical parts describe the properties of the marketing case and other communication mix tools. In the practical part there is a situation analysis of the product, evaluation of the case and design of a new strategy event.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEvent Marketing,Event,Emoce,Komunikace,Komunikační mix,Marketingové plánování,Sportovní obuvcze
dc.subjectEvent Marketing,Event,Emotion,Communication,Communication Mix,Marketing Planning,Sport Shoeseng
dc.titleEvent marketingová strategie uvedení nového výrobku na trhcze
dc.titleEvent Marketing Strategy for Launching a New Producteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2018-09-04
dc.contributor.refereeMatějů Lukáš
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam