ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh

Event Marketing Strategy for Launching a New Product

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Palma Daniel
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Matějů Lukáš
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Defended
2018-09-04



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití dalších nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části jsou popsány vlastnosti event marketingu a další nástroje komunikačního mixu. V praktické části se nachází situační analýza produktu, zhodnocení proběhlého eventu a návrh nové eventové strategie.
 
The diploma thesis deals with the use of communication tools, namely the area of marketing case when introducing a new product to the market. The aim of this diploma thesis is to propose the introduction of a new product of adidas Czech Republic using other communication mix tools. The theoretical parts describe the properties of the marketing case and other communication mix tools. In the practical part there is a situation analysis of the product, evaluation of the case and design of a new strategy event.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/80734
View/Open
PLNY_TEXT (2.634Mb)
PRILOHA (2.613Mb)
PRILOHA (2.476Mb)
POSUDEK (613.6Kb)
POSUDEK (144.5Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Event modeling v praxi 

    Author: Šimon Pletka; Supervisor: Komárek Martin; Opponent: Groschup Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-12)
    Tato práce se zabývá moderními metodami návrhu a vývoje softwarových systémů s zaměřením na techniky Event Storming, Event Modeling, na využití nástroje EventCatalog a jeho propojení s editorem Archi. Cílem práce je popsat ...
  • Event marketing ve vybrané společnosti 

    Author: Ngomy Stránská; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Nováková Lenka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-31)
    Bakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. ...
  • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

    Author: Mesteková Sylva; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Dudová Zuzana
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
    Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV