Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Creaiton of a Non-standardized didactic test
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Navrátil Petr
Supervisor
Svoboda Emanuel
Opponent
Vaněček David
Field of study
Učitelství odborných předmětůStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2018-09-13Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce zpracovává téma tvorby učitelských testů se zaměřením na jejich vyhodnocování. Cílem práce je najít způsob, jak hodnotit didaktické testy, aby přinášely hodnotnou zpětnou vazbu studentovi i vyučujícímu v podobě slovního hodnocení. Byl proto vytvořen postup, podle kterého je k testovanému učivu nutné vytvořit strukturovaný soubor cílů a ty při vyhodnocování testu porovnávat s projevenými znalostmi a dovednostmi. Výstupem hodnocení je soubor naplněných a nenaplněných cílů, se kterými je nutné dále pracovat. Práce tak vytváří přístup, jak kontrolovat cíle a kompetence stanovené vzdělávacími programy. This work is about creation of didactic tests with a focus on the tests evaluation. The aim of the thesis is to find a way to evaluate the tests to bring valuable feedback to the student and the teacher in the form of verbal evaluation. Therefore, a procedure has been created in order to establish a structured set of objectives for the subject to be taught and to compare them with the demonstrated knowledge and skills when evaluating the test. The output of the evaluation is a set of filled and unfulfilled goals that need to be further analyzed. The work thus creates an approach for direct controlling the goals and competencies set by the educational programs.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1261]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Didaktické prostředky v odborném předmětu
Author: Bartáková Lenka; Supervisor: Svoboda Emanuel; Opponent: Stacho Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)Tato bakalářská práce se zabývá optimálním využitím didaktických prostředků použitých v tvůrčím procesu odborného předmětu od samotné myšlenky až po 3D realizaci. Cílem práce je navrhnout konkrétní možnosti tohoto ... -
Komparace didaktiky matematiky v prezenční a distanční výuce na střední škole
Author: Filip Kallmünzer; Supervisor: Andres Pavel; Opponent: Tomešková Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-05)Tato práce si klade za cíl zanalyzovat, jaké didaktické nástroje jsou užívány učiteli matematiky nejen při distanční výuce, ale i při té prezenční. Dále jaké didaktické zásady jsou pro ně vzhledem k oběma formám výuky ... -
Tvorba učebního textu pro výuku odborného předmětu
Author: Dan Švanda; Supervisor: Svoboda Petr; Opponent: Tomešková Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)Bakalářská práce se zabývá tvorbou vzorového výukového textu učitele/instruktora akreditovaného školicího střediska (dříve autoškoly), který je možné použít při pravidelných profesních školeních řidičů autobusů a nákladních ...