Zobrazit minimální záznam

Creaiton of a Non-standardized didactic test



dc.contributor.advisorSvoboda Emanuel
dc.contributor.authorNavrátil Petr
dc.date.accessioned2019-02-20T10:55:35Z
dc.date.available2019-02-20T10:55:35Z
dc.date.issued2018-09-08
dc.identifierKOS-695600314505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/80217
dc.description.abstractTato práce zpracovává téma tvorby učitelských testů se zaměřením na jejich vyhodnocování. Cílem práce je najít způsob, jak hodnotit didaktické testy, aby přinášely hodnotnou zpětnou vazbu studentovi i vyučujícímu v podobě slovního hodnocení. Byl proto vytvořen postup, podle kterého je k testovanému učivu nutné vytvořit strukturovaný soubor cílů a ty při vyhodnocování testu porovnávat s projevenými znalostmi a dovednostmi. Výstupem hodnocení je soubor naplněných a nenaplněných cílů, se kterými je nutné dále pracovat. Práce tak vytváří přístup, jak kontrolovat cíle a kompetence stanovené vzdělávacími programy.cze
dc.description.abstractThis work is about creation of didactic tests with a focus on the tests evaluation. The aim of the thesis is to find a way to evaluate the tests to bring valuable feedback to the student and the teacher in the form of verbal evaluation. Therefore, a procedure has been created in order to establish a structured set of objectives for the subject to be taught and to compare them with the demonstrated knowledge and skills when evaluating the test. The output of the evaluation is a set of filled and unfulfilled goals that need to be further analyzed. The work thus creates an approach for direct controlling the goals and competencies set by the educational programs.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMěření výsledků výuky,tvorba didaktických testů. Didaktické testy nestandardizované,didaktické testy ověřující,kognitivní didaktické testy,didaktické testy z odborných předmětů. Didaktické testy ověřující naplnění požadovaných kompetencí,didaktické testy ověřující intelektové dovednosti. Didaktické testy fyzikálních poznatků,vlnová optikacze
dc.subjectMeasurement of the results of the teaching,creation of didactic tests. Non-standardized didactic tests,achievement didactic tests,cognitive didactic tests,didactic tests of vocational subjects. Didactic tests to verify the fulfillment of required competencies,didactic tests verifying intellectual skills. Didactic tests of physical knowledge,wave opticseng
dc.titleTvorba nestandardizovaného didaktického testucze
dc.titleCreaiton of a Non-standardized didactic testeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-13
dc.contributor.refereeVaněček David
theses.degree.disciplineUčitelství odborných předmětůcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam