Využití mobilních aplikací jako podpory pro výuku
The use of mobile applications for aid
dc.contributor.advisor | Vaněček David | |
dc.contributor.author | Bryndová Vlasta | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T10:52:48Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T10:52:48Z | |
dc.date.issued | 2018-09-08 | |
dc.identifier | KOS-695600090105 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/80081 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o možnostech využití mobilních aplikací jako podpory pro výuku na středních školách. Problematika je řešena jak z pohledu současného stavu, tak z pohledu dostupnosti a očekávaného vývoje. V podrobnostech jsou pak zohledněny rovněž vazby pedagogické, sociální, psychologické a v neposlední řadě i ekonomické. V empirické části je pro potřeby této bakalářské práce vytvořen návrh základní struktury mobilní aplikace, na jejímž základě je následně zhodnocena náročnost tvorby aplikace včetně vývojových nákladů. Tato aplikace byla představena studentům vybraných středních škol, kteří následně vyplnili dotazník týkající se otázek k mobilním aplikacím pro školní výuku. Výstupem práce je celkové zhodnocení možností využití mobilních aplikací pro výuku, které vlivem nezadržitelného vývoje postupně vznikají a zdokonalují se i přes určité finanční bariéry a částečnou digitální negramotnost mnohých pedagogů. | cze |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the possibilities of using mobile applications as a support for teaching at secondary schools. The subject is addressed from the point of view of the present state, availability and expected development for the future. Pedagogical, social, psychological and last but not the least economic aspects are taken into account in detail. The empirical part contains the desing of basic structure of the mobile application which is created for the purposes of this bachelor thesis. Based on this structure the complexity of application development is estimated including the application costs. This application concept was introduced to students of selected secondary schools who subsequently completed a questionnaire about mobile applications for school education. The output of the thesis is an overall assessment of the possibilities of using mobile applications for teaching, which gradually develop and improve despite some financial difficulties and despite partial digital illiteracy of many teachers. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | mobilní aplikace,moderní vzdělávání,elektronické podpory výuky,m-learning,e-learning,závislost,samostudium | cze |
dc.subject | mobile applications,modern education,electronic learning supports,m-learning,e-learning,addiction,self-study | eng |
dc.title | Využití mobilních aplikací jako podpory pro výuku | cze |
dc.title | The use of mobile applications for aid | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-13 | |
dc.contributor.referee | Krajčová Věra | |
theses.degree.discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
theses.degree.grantor | oddělení pedagogických a psychologických studií | cze |
theses.degree.programme | Specializace v pedagogice | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 32151 [1271]