Využití mobilních aplikací jako podpory pro výuku
The use of mobile applications for aid
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Bryndová Vlasta
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Krajčová Věra
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2018-09-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce pojednává o možnostech využití mobilních aplikací jako podpory pro výuku na středních školách. Problematika je řešena jak z pohledu současného stavu, tak z pohledu dostupnosti a očekávaného vývoje. V podrobnostech jsou pak zohledněny rovněž vazby pedagogické, sociální, psychologické a v neposlední řadě i ekonomické. V empirické části je pro potřeby této bakalářské práce vytvořen návrh základní struktury mobilní aplikace, na jejímž základě je následně zhodnocena náročnost tvorby aplikace včetně vývojových nákladů. Tato aplikace byla představena studentům vybraných středních škol, kteří následně vyplnili dotazník týkající se otázek k mobilním aplikacím pro školní výuku. Výstupem práce je celkové zhodnocení možností využití mobilních aplikací pro výuku, které vlivem nezadržitelného vývoje postupně vznikají a zdokonalují se i přes určité finanční bariéry a částečnou digitální negramotnost mnohých pedagogů. The bachelor thesis deals with the possibilities of using mobile applications as a support for teaching at secondary schools. The subject is addressed from the point of view of the present state, availability and expected development for the future. Pedagogical, social, psychological and last but not the least economic aspects are taken into account in detail. The empirical part contains the desing of basic structure of the mobile application which is created for the purposes of this bachelor thesis. Based on this structure the complexity of application development is estimated including the application costs. This application concept was introduced to students of selected secondary schools who subsequently completed a questionnaire about mobile applications for school education. The output of the thesis is an overall assessment of the possibilities of using mobile applications for teaching, which gradually develop and improve despite some financial difficulties and despite partial digital illiteracy of many teachers.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Umělá inteligence ve zdravotnictví
Autor: Dalibor Čápek; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zdvořák Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Diplomová práce se věnuje využití umělé inteligence ve zdravotnictví. Pojem umělá inteligence se objevuje stále více v souvislosti s dopady na různá odvětví. Cílem práce je zaměřit se na vývoj umělé inteligence ve zdravotnictví ... -
Hluboké učení pro autonomní off-road řízení v simulaci
Autor: Valentin Jacques; Vedoucí práce: Zimmermann Karel; Oponent práce: Ecorchard Gaël Pierre Marie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-18)This thesis presents different ways to make a car autonomous. We will use the power of machine learning and neural network to ?teach? a car how to drive autonomously in an off-road environment by using only a minimum set ... -
Hledání leptoquarků pomocí strojového učení v datech z CERN ATLAS experiment
Autor: Lukáš Viceník; Vedoucí práce: Sopczak André; Oponent práce: Petousis Vlasios
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)V této práci vylepšíme hodnotu cross-section limitu pro párovou produkci ska-lárních Leptokvarků třetí generace při roz-padu na top quark a τ -lepton. Událost je vybrána pokud obsahuje dva lehké leptony (elektron nebo muon) ...