Zobrazit minimální záznam

A turboprop engine after cooling



dc.contributor.advisorDostál Martin
dc.contributor.authorHodek Martin
dc.date.accessioned2019-02-20T10:50:10Z
dc.date.available2019-02-20T10:50:10Z
dc.date.issued2018-09-01
dc.identifierKOS-695599864105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/79943
dc.description.abstractBakalářská práce řeší problematiku přenosu tepla v rámci přirozeně chlazené gondoly turbovrtulového motoru. Jedná se o numerickou studii přestupu tepla přirozenou konvekcí a radiací v programu ANSYS CFD. V teoretické části práce jsou zběžně představeny turbovrtulové motory, dále pak přiblížena problematika přenosu tepla a její implementace v softwaru ANSYS CFD. Současně jsou zde uvedeny výsledky studií zabývajících se přenosem tepla v soustředném mezikruží v závislosti na poměru poloměrů, Reynoldsově a Grashofově čísle. Praktická část obsahuje výběr a validační výpočty numerických modelů programu ANSYS CFD s následnou simulací dochlazování turbovrtulového motoru, jejíž výsledky jsou vzápětí diskutovány a porovnány s experimentem.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on problematics of heat flux within a naturally cooled turboprop motor gondola. It is a numerical study of heat transfer by natural convection and radiation using the ANSYS CFD. In the theoretical part of the thesis, turboprop engines are briefly presented, as well as the problems of heat transfer and its implementation in ANSYS CFD software. At the same time, the results of the heat transfer studies in the concentric annulus are presented, depending on the ratio of radii, Reynolds and Grashof numbers. The practical part contains the selection and validation calculations of ANSYS CFD numerical models with subsequent simulation of turboprop engine after cooling, the results of which are then discussed and compared with the experiment.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectANSYS CFD,numerická simulace,dochlazování,turbovrtulový motor,konvekce,radiacecze
dc.subjectANSYS CFD,numerical simulation,after cooling,turboprop engine,convection,radiationeng
dc.titleDochlazování turbovrtulového motorucze
dc.titleA turboprop engine after coolingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-06
dc.contributor.refereeHyhlík Tomáš
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav procesní a zpracovatelské technikycze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam