Reverzní inženýrství kódu pro expandéry Normalizovaných systémů
Reverse Engineering of Legacy Software Code for Normalized Systems Exanders
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Larionova Veronika
Vedoucí práce
Pergl Robert
Oponent práce
Verelst Jan
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2019-02-05Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Daná práce se zabýva průzkumem možností, jak lze z legacy kódu získat vstupy pro NS expandery, za účelem jeho modernizace a reimplementace do normalizované podoby. Práce zkouma existující přístupy reverzního inženýrsví pro oblast extrakce byznys pravidel z již existujicích systému. Následně se evaluují možnosti použití existujicích nástrojů pro experimentální ověření, zda lze docílit generické automatizace extrakce dat z kódu. Na základě této fáze se formulují závěry a možná doporučení pro následné kroky. This thesis is meant as an exploration of possible usages of reverse engineering techniques and tools for purpose of obtaining the inputs for Normalized Systems expanders to re-engineer the legacy software system into its normalized version. During the exploration, the attention is to be paid to the techniques of reverse engineering and its application in already existing case studies. Additionally, the survey of the existing solutions and tools is provided. Moreover, the thesis includes the experimental part, where the reverse engineering tool (namely Moose) is used to gain the overview on the code and see the possibility of using in for acclimatization of the process. Finally, the work is concluded with the advice for future work.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [942]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Fyzikální model pohonného ústrojí pro vozidlový simulátor
Autor: Matěj Hanousek; Vedoucí práce: Rozhdestvenskiy Dmitry; Oponent práce: Švandrlík Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)Předmětem diplomové práce "Fyzikální model pohonné jednotky pro vozidlový simulátor" je prozkoumat programovací jazyk Modelica, zjistit jeho výhody, nevýhody, limity a využitelnost. Následně prozkoumat dostupné nástroje ... -
Návrh a konstrukce jednoválcového zážehového motoru
Autor: Jakub Novotný; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Doleček Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)Diplomová práce je zaměřená na čtyřdobý jednoválcový přeplňovaný spalovací motor, který má sloužit jako demonstrátor pro zákazníka. V první části diplomové práce je popsána princip a rozdělení spalovacích motorů. Poté je ... -
Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine
Autor: Čáp Martin; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)Předmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen ...