Zobrazit minimální záznam

Advanced Dynamic Numerical Study of the Behavior of the Chassis of the Car



dc.contributor.advisorVyčichlová Petra
dc.contributor.authorBlechová Markéta
dc.date.accessioned2018-06-23T14:05:30Z
dc.date.available2018-06-23T14:05:30Z
dc.date.issued2018-06-21
dc.identifierKOS-785101571205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77642
dc.description.abstractCílem této práce je vytvoření numerické simulace osobního automobilu projíždějícího obloukem. Numerický model je redukován na základní funkční část podvozku a kol, které jsou připojeny na zjednodušenou kostru vozu, která je doplněna o hmotu v předpokládaném těžišti tak, aby model hmotnostně odpovídal skutečnosti. Provedené numerické analýzy sledují vliv výšky umístění těžiště a tuhosti stabilizátoru na dynamiku jízdy. K výpočtu byly využity softwarové aplikace dostupné v rámci univerzitních licencí (ANSYS SpaceClaim, ANSYS LS-DYNA, LS-PrePost)cze
dc.description.abstractThe aim of this study is creating a numerical simulation of a car taking a curve. The numerical model is reduced to the basic functional part of the chassis and wheels that are connected to a simplified vehicle skeleton. Such skeleton is completed by a mass of assumed weight so the model corresponds to the reality. The numerical analysis are perfoming the effect of the height of the center of gravity the stiffness of the stabilizer on the driving dynamics. Fot the calculations, software applications available under university licences were used (ANSYS SpaceClaim, ANSYS LS-DYNA, LS-PrePost).eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectosobní automobil,dynamická analýza,těžiště,podvozek,pneumatika,stabilizátor,LS-DYNAcze
dc.subjectpassenger car,dynamics analysis,center of gravity,chassis,tire,stabilizer,LS-DYNAeng
dc.titlePokročilá dynamická numerická studie chování podvozku osobního automobilucze
dc.titleAdvanced Dynamic Numerical Study of the Behavior of the Chassis of the Careng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMicka Michal
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav soudního znalectví v dopravěcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam