Zobrazit minimální záznam

Brake design study for metro vehicles



dc.contributor.advisorKolář Josef
dc.contributor.authorLhotan Radek
dc.date.accessioned2018-06-23T13:59:50Z
dc.date.available2018-06-23T13:59:50Z
dc.date.issued2018-06-23
dc.identifierKOS-593779623605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77406
dc.description.abstractPředmětem této práce je návrh kotoučové adhezní elektropneumatické brzdy pro vůz metra. Rešerše je zaměřena na srovnání dvou různých elektropneumatických brzdových systémů. Zde jsou popsány funkce jednotlivých komponent, stejně jako i různé typy brzdění. Na základě rešerše a zadaných a normovaných parametrů je proveden výpočet parametrů vozu metra a brzdy, načež je zvolen vhodný brzdový kotouč s brzdovou jednotkou. Kotoučová brzda je navržena tak, aby zastavila vůz metra v případě výpadku brzdy elektrodynamické. Další specifika brzdy jsou uvedena ve výpočtu.cze
dc.description.abstractDesign of mechanical adhesion electro-pneumatic disc brake for underground is the main subject (Pokud je hlavní. Pokud ne, smaž) of this bachelor thesis. The researsch is focused on a comparison of the two different types of electro-pneumatic brake systems. There are described base functions of several individual components and also the various types of underground braking. Based on research and given parametres which are based by norms, a carriage and brake parametres are calculated and the disc brake with brake unit is designed. Brake disc and unit must be able to stop the underground in a case of electro-dynamic brake failure from maximum operating speed. Specifics and details are presented in calculation.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMetro M1,metro Varšava,elektropneumatická brzda,kotoučová brzda,brzdění,brzdová jednotka,brzdový kotouč,řízení brzdy,elektropneumatický rozváděčcze
dc.subjectUnderground,electropneumatic braking system,disc brake,braking,brake unit,brake disc,brake control unit,electropneumatic distributoreng
dc.titleStudie řešení brzdy pro vozy metracze
dc.titleBrake design study for metro vehicleseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereePechar Stanislav
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam