Zobrazit minimální záznam

Marketing in Construction Company



dc.contributor.advisorTomek Aleš
dc.contributor.authorDuník Miroslav
dc.date.accessioned2018-06-23T13:59:31Z
dc.date.available2018-06-23T13:59:31Z
dc.date.issued2018-06-21
dc.identifierKOS-587864106205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77383
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá v teoretické části marketingovými činnostmi stavebních firem, historií marketingu v oboru stavebnictví, segmentací trhu a marketingovým mixem. V analytické části se pak práce věnuje rozboru online a offline mediálních zmínek velkých stavebních firem.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals in the theoretical part with the marketing activities of construction companies, the history of marketing in the field of construction industry, market segmentation and marketing mix. In the analytical part, the thesis deals with the analysis of online and offline media mentions about big construction companies.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStavebnictví,Marketing,Propagace,Marketingové analýzy,Marketingový mixcze
dc.subjectCivil engineering,Marketing,Promotion,Marketing Analysis,Marketing mixeng
dc.titleMarketing ve stavební firměcze
dc.titleMarketing in Construction Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-21
dc.contributor.refereeKadeřábková Božena
theses.degree.disciplineManagement a ekonomika ve stavebnictvícze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam