Optimalizace výpočtu časů revizí Boeing B737 v údržbové organizaci ČSAT
Optimization of Calculation of Boeing B737 Revision Durations in the MRO ČSAT
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kála Martin
Vedoucí práce
Lališ Andrej
Oponent práce
Uhrinčko Petr
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Plánování revizí letadel a výpočtu doby revize letadla je založeno na zvážení mnoha vlivů. Tedy výpočet revizní doby je v mnoha případech zatížen, nebo může býti zatížen, chybou. Tato práce napomáhá s odhadem času neplánovaných prací, které vyvstanou během údržby letadla. Hlavním předpokladem je, že existuje závislost mezi neplánovanými pracemi a prediktory, jež jsou známy před začátkem těchto revizí. V této práci byly použity dvě metody pro odhad výstupu, ale pouze jedna metoda, s použitím modelů pro dva letadlové typy, byla vybrána k použití a aplikaci pro výpočet revizní doby. Maintenance planning and calculation of maintenance turnaround time require consideration of many influences. Because of that the calculated time is usually not accurate. This master's thesis helps with time estimation of unplanned works which may occur during Maintenance Check of the aircraft. The main assumption is that there is dependence between unplanned works and predictors known before the start of these Maintenance Checks. Two methods of time estimation were considered but only one method using one final kind of model for each aircraft type was used and applied for maintenance time estimation.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [562]