Zobrazit minimální záznam

The Use of Green Marketing Focusing on Marketing Communication



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorValdmanová Barbora
dc.date.accessioned2018-06-19T22:00:11Z
dc.date.available2018-06-19T22:00:11Z
dc.date.issued2018-06-15
dc.identifierKOS-695600130705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76934
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve společnosti Lifefood s.r.o. a navrhnout možná doporučení pro společnost v oblasti marketingu na základě provedeného marketingového výzkumu. Účelem doporučení je zvýšení veřejného povědomí o vybrané společnosti. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů marketing, zelený marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části je představena společnost Lifefood s.r.o. a provedena analýza společnosti. Na základě toho je realizován marketingový výzkum za použití kvantitativní metody ve formě dotazníku. Výsledky dotazníkového šetření jsou prezentovány formou přehledných grafů a jejich následnou interpretací. Závěrem budou poskytnuta doporučení společnosti, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace.cze
dc.description.abstractThe objective of the Bachelor thesis is to analyse the marketing communication in the Lifefood s.r.o. company and design potential recommendations for the company in the area of marketing based on conducted marketing research. The recommendations are aimed at raising the public awareness of the respective company. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part focuses on the specification of the terms marketing, green marketing, marketing communication and marketing research. In the practical part, the Lifefood s.r.o. company is presented and analysed. Based on this, marketing research is conducted using the quantitative method with questionnaires. The results of the questionnaire survey are presented in the form of illustrative charts and their subsequent interpretation. To conclude, recommendations for the company are formulated that should lead to the enhancement of its marketing communication.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketing,zelený marketing,životní prostředí,marketingová komunikace,marketingový výzkumcze
dc.subjectmarketing,green marketing,environment,marketing communication,marketing researcheng
dc.titleVyužití zeleného marketingu se zaměřením na marketingovou komunikacicze
dc.titleThe Use of Green Marketing Focusing on Marketing Communicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeJohnová Radka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam