ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití zeleného marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci

The Use of Green Marketing Focusing on Marketing Communication

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Valdmanová Barbora
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Johnová Radka
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve společnosti Lifefood s.r.o. a navrhnout možná doporučení pro společnost v oblasti marketingu na základě provedeného marketingového výzkumu. Účelem doporučení je zvýšení veřejného povědomí o vybrané společnosti. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů marketing, zelený marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části je představena společnost Lifefood s.r.o. a provedena analýza společnosti. Na základě toho je realizován marketingový výzkum za použití kvantitativní metody ve formě dotazníku. Výsledky dotazníkového šetření jsou prezentovány formou přehledných grafů a jejich následnou interpretací. Závěrem budou poskytnuta doporučení společnosti, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace.
 
The objective of the Bachelor thesis is to analyse the marketing communication in the Lifefood s.r.o. company and design potential recommendations for the company in the area of marketing based on conducted marketing research. The recommendations are aimed at raising the public awareness of the respective company. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part focuses on the specification of the terms marketing, green marketing, marketing communication and marketing research. In the practical part, the Lifefood s.r.o. company is presented and analysed. Based on this, marketing research is conducted using the quantitative method with questionnaires. The results of the questionnaire survey are presented in the form of illustrative charts and their subsequent interpretation. To conclude, recommendations for the company are formulated that should lead to the enhancement of its marketing communication.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76934
View/Open
PLNY_TEXT (1.986Mb)
PRILOHA (1.214Mb)
POSUDEK (1.085Mb)
POSUDEK (345.5Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV