ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mystery shopping

Mystery Shopping

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Simeonovová Natálie
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Mynaříková Lenka
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Defended
2018-06-19



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. V praktické části je předsta-vena firma Ipsos, která mi poskytla možnost vyzkoušet si tajný nákup a firma Apple Inc., ve které jsem sama realizovala Mystery shopping. Dále jsou v praktické části vyhodnoceny výsledky výzkumu.
 
The bachelor thesis is focused on one of the methods of market research - Mystery Shop-ping. Theoretical part deals with market research and its methods, especially about Mys-tery Shopping. In the practical part is introduced company Ipsos, which gave the chance to try out real Mystery Shopping, and the second is Apple Computer Inc., where I conducted Mystery Shopping by myself. Finally, the results of market research are evaluated in the practical part.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76926
View/Open
PLNY_TEXT (2.937Mb)
PRILOHA (3.211Mb)
POSUDEK (600.9Kb)
POSUDEK (358.2Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping 

    Author: Richard Ramisch; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Jirkovská Blanka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
    Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ...
  • Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN 

    Author: Leština Miroslav; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Stehlíková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ...
  • Mystery calling ve vybraných společnostech 

    Author: Merva Josef; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
    Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV