Zobrazit minimální záznam

Mystery Shopping



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorSimeonovová Natálie
dc.date.accessioned2018-06-19T21:59:59Z
dc.date.available2018-06-19T21:59:59Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-695600128505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76926
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. V praktické části je předsta-vena firma Ipsos, která mi poskytla možnost vyzkoušet si tajný nákup a firma Apple Inc., ve které jsem sama realizovala Mystery shopping. Dále jsou v praktické části vyhodnoceny výsledky výzkumu.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on one of the methods of market research - Mystery Shop-ping. Theoretical part deals with market research and its methods, especially about Mys-tery Shopping. In the practical part is introduced company Ipsos, which gave the chance to try out real Mystery Shopping, and the second is Apple Computer Inc., where I conducted Mystery Shopping by myself. Finally, the results of market research are evaluated in the practical part.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingový výzkum,Mystery shopping,Mystery shopper,hodnocení zaměstnancůcze
dc.subjectMarket research,Mystery Shopping,Mystery shopper,staff evaluationeng
dc.titleMystery shoppingcze
dc.titleMystery Shoppingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeMynaříková Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam