ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interní/externí produktová komunikace

Internal/External Product Comunication

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Samiec Zbyšek
Vedoucí práce
Johnová Radka
Oponent práce
Šňupík Petr
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií
Obhájeno
2018-06-19



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je vytvořit zajímavé a zábavné produktové školení pro prodejce, kde by se seznámili s novými produkty. Práce obsahuje teorii správné komunikace se zaměstnanci, návod, jak správně vytvořit prezen-taci, její následné publikování obecenstvu a zákaznický servis. Praktická část se zabývá vytvořením samotného školení. Začíná průzkumem spokojenosti klien-tů společnosti MKMA s.r.o. se stávající formou produktového školení, následuje vyhodnocení dotazníku a návrh na změnu průběhu. Poslední kapitola bakalářské práce zahrnuje vytvoření sportovního kempu s přednáškami. Porovnává tři lokality, pro které je vytvořena kalkulace, denní rozpis a doporučuje nejvýhodnější z nich.
 
The goal of this thesis is to create interesting and entertaining training for retailers in order to introduce them outcomming products. The thesis deals with theory of correct communication with employees, procedure how to pro-perly prepare a presentation and how to present it to the audience and theory of customer ser-vice. The training itself is in the content of the practical part of the thesis. It starts with satisfaction survey of clients of MKMA s.r.o. with current product training, followed by it's evaluation and recomended steps to reach improvement. In the last chapter is described organisation of sports camp with lectures. A daily schedule is introduced, three locations are compared, evalu-ated and the best one is recommended.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76925
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.128Mb)
PRILOHA (195.8Kb)
POSUDEK (1.090Mb)
POSUDEK (676.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV