Zobrazit minimální záznam

Internal/External Product Comunication



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorSamiec Zbyšek
dc.date.accessioned2018-06-19T21:59:59Z
dc.date.available2018-06-19T21:59:59Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-695600128105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76925
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvořit zajímavé a zábavné produktové školení pro prodejce, kde by se seznámili s novými produkty. Práce obsahuje teorii správné komunikace se zaměstnanci, návod, jak správně vytvořit prezen-taci, její následné publikování obecenstvu a zákaznický servis. Praktická část se zabývá vytvořením samotného školení. Začíná průzkumem spokojenosti klien-tů společnosti MKMA s.r.o. se stávající formou produktového školení, následuje vyhodnocení dotazníku a návrh na změnu průběhu. Poslední kapitola bakalářské práce zahrnuje vytvoření sportovního kempu s přednáškami. Porovnává tři lokality, pro které je vytvořena kalkulace, denní rozpis a doporučuje nejvýhodnější z nich.cze
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to create interesting and entertaining training for retailers in order to introduce them outcomming products. The thesis deals with theory of correct communication with employees, procedure how to pro-perly prepare a presentation and how to present it to the audience and theory of customer ser-vice. The training itself is in the content of the practical part of the thesis. It starts with satisfaction survey of clients of MKMA s.r.o. with current product training, followed by it's evaluation and recomended steps to reach improvement. In the last chapter is described organisation of sports camp with lectures. A daily schedule is introduced, three locations are compared, evalu-ated and the best one is recommended.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectškolení,marketing,prezentace,prezentační dovednosti,komunikace,zákaznický servis,marketingový mixcze
dc.subjectTraining,Marketing,Presentation,Presentation Skills,Communication,Customer Service,Marketing mixeng
dc.titleInterní/externí produktová komunikacecze
dc.titleInternal/External Product Comunicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeŠňupík Petr
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam