ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interní/externí produktová komunikace

Internal/External Product Comunication

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Samiec Zbyšek
Supervisor
Johnová Radka
Opponent
Šňupík Petr
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Defended
2018-06-19



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem bakalářské práce je vytvořit zajímavé a zábavné produktové školení pro prodejce, kde by se seznámili s novými produkty. Práce obsahuje teorii správné komunikace se zaměstnanci, návod, jak správně vytvořit prezen-taci, její následné publikování obecenstvu a zákaznický servis. Praktická část se zabývá vytvořením samotného školení. Začíná průzkumem spokojenosti klien-tů společnosti MKMA s.r.o. se stávající formou produktového školení, následuje vyhodnocení dotazníku a návrh na změnu průběhu. Poslední kapitola bakalářské práce zahrnuje vytvoření sportovního kempu s přednáškami. Porovnává tři lokality, pro které je vytvořena kalkulace, denní rozpis a doporučuje nejvýhodnější z nich.
 
The goal of this thesis is to create interesting and entertaining training for retailers in order to introduce them outcomming products. The thesis deals with theory of correct communication with employees, procedure how to pro-perly prepare a presentation and how to present it to the audience and theory of customer ser-vice. The training itself is in the content of the practical part of the thesis. It starts with satisfaction survey of clients of MKMA s.r.o. with current product training, followed by it's evaluation and recomended steps to reach improvement. In the last chapter is described organisation of sports camp with lectures. A daily schedule is introduced, three locations are compared, evalu-ated and the best one is recommended.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76925
View/Open
PLNY_TEXT (2.128Mb)
PRILOHA (195.8Kb)
POSUDEK (1.090Mb)
POSUDEK (676.8Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV