Zobrazit minimální záznam

Marketing research - Mystery Shopping



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorVaňková Karolína
dc.date.accessioned2018-06-19T21:59:18Z
dc.date.available2018-06-19T21:59:18Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-695600076705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76897
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým výzkumem a především s konkrétní vý-zkumnou metodou, která nese název Mystery shopping. Dalším účelem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauracích- pobočkách, které spadají pod jeden koncept. Teoretická část obsahuje charakteristiky, metody sběru dat, proces výzkumu či jednotlivé fáze MS. V praktické části se nachází plán celého výzkumu, vyhodnocení získaných dat a v závěru jsou navržena doporučení pro zamezení zjištěných nedostatků.cze
dc.description.abstractThe goal of this thesis is the explanation of marketing research, mainly the specific marketing method called Mystery shopping. Another purpose is to evaluate the quality of services in se-lected restaurants, which belongs to one concept. The theoretical part contains characteristics, data collection methods, research process and mystery shopping phases. In the practical part are whole research plan, data evaluation and finally recommendations to avoid identified problems.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMystery shopping,fiktivní nákup,mystery shopper,fiktivní zákazník,marketingový výzkum,výzkumná metodacze
dc.subjectMystery shopping,mystery shopper,marketing research,research methodeng
dc.titleMarketingový výzkum - Mystery Shoppingcze
dc.titleMarketing research - Mystery Shoppingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeFranková Elizabeth
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam