Zobrazit minimální záznam

Reactive collision-free motion planning of a helicopter using data from onboard stereo camera



dc.contributor.advisorSpurný Vojtěch
dc.contributor.authorNovotný Aleš
dc.date.accessioned2018-06-19T21:55:57Z
dc.date.available2018-06-19T21:55:57Z
dc.date.issued2018-06-13
dc.identifierKOS-695599607605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76754
dc.description.abstractCílem této práce je navrhnout systém, který detekuje překážky pro bezpilotní letadla vybavené hloubkovou kamerou. Především navrhujeme metody pro filtrování vstupního obrazu, automatická detekce překážek v reálném čase a nezávisle na prostředí, ve kterém se bezpilotní letadlo pohybuje a algoritmus pro vyhýbání se překážkám založený na metodě vector field histogram, která se používá pro reaktivní bezkolizní plánování letu. Navržený systém je modulární a může být použit pro zpracování dat z různých typů kamer založených na stejném principu funkce. Funkčnost systému byla testována v několika simulacích a experimentech v reálném světě.cze
dc.description.abstractThe aim of this work is to design obstacle detection system for Unmanned Aerial Vehicle (UAV) equipped with a depth camera. Especially, we propose methods for image filtering, real-time automatic detection of obstacles in a forest-like environment in which the UAV fly, and obstacle avoidance algorithm based on Vector Field Histogram (VFH) which is used for reactive collision-free motion planning. The proposed system is modular and it can be used for processing of data from different types of cameras with the same function principle. The functionality of the system has been tested in several simulations and real-world experimentseng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectbezpilotní letadlo,hloubková kamera,vector field histogram,reaktivní plánování letu,vyhýbání se překážkámcze
dc.subjectunmanned aerial vehicle,depth camera,vector field histogram,reactive motion planning,obstacle avoidanceeng
dc.titleReaktivní plánování bezkolizního letu helikoptéry s využitím dat z onboard stereo kamerycze
dc.titleReactive collision-free motion planning of a helicopter using data from onboard stereo cameraeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeHurych David
theses.degree.disciplineSystémy a řízenícze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam