Zobrazit minimální záznam

Personnel Marketing



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorTruxová Annette
dc.date.accessioned2018-06-11T07:26:05Z
dc.date.available2018-06-11T07:26:05Z
dc.date.issued2018-06-10
dc.identifierKOS-695600076205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76469
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Definuje tento pojem, popisuje některé jeho oblasti a nástroje a vysvětluje důležitost jeho uplatňování ve firmě z externího i interního hlediska. Cílem této práce je prozkoumat a posoudit způsob uplatňování personálního marketingu v konkrétní firmě a navrhnout možná zlepšení v jednotlivých oblastech. Teoretická část se zabývá podáním uceleného přehledu o významu personálního marketingu. Obsahuje definici, metody a nástroje jednotlivých oblastí. V případě externího personálního marketingu je to budování značky zaměstnavatele, získávání a výběr zaměstnanců. V případě interního personální-ho marketingu potom interní marketingová komunikace a vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Tyto poznatky jsou využity v praktické části k popisu uplatňování personálního marketingu ve firmě XY. Praktická část je zpracována na základě prostudování interních materiálů firmy a dotazníkového šetření.cze
dc.description.abstractThe main topic of this Bachelor´s thesis is personnel marketing. It defines this term, describes some of its spheres and tools and explains the importance of its use in a company from external and internal aspect. The aim of this thesis is to explore and assess the usage of methods of a personnel marketing in a particular company and suggest possible improvement in individual spheres. The theoretical part is focused on providing a detailed overview in regards to the im-portance of personnel marketing. It contains a definition, methods and tools of each sphere. In the case of external personnel marketing, it means an employer branding, recruitment and selection of staff. In the case of internal personnel marketing, it means an internal marketing communication, education and staff development. These findings are used in a practical part of this thesis to describe the usage of personnel marketing in the company XY. The practical part is processed based on the examination of the internal materials of the company and questionnaire.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpersonální management,marketing,marketingový mix,značka zaměstnavatele,marketingová komunikace,získávání zaměstnanců,vzdělávání zaměstnancůcze
dc.subjectpersonnel management,marketing,marketing mix,employer branding,marketing communica-tion,recruitment,educationeng
dc.titlePersonální marketingcze
dc.titlePersonnel Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeZavázalová Vladimíra
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam