Zobrazit minimální záznam

Educational Application for GERT Method



dc.contributor.advisorPavlíčková Petra
dc.contributor.authorČerný Přemysl
dc.date.accessioned2018-06-09T08:08:48Z
dc.date.available2018-06-09T08:08:48Z
dc.date.issued2018-06-09
dc.identifierKOS-762877570905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76414
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu výukové aplikace pro metodu GERT, která se používá pro odhad doby trvání projektů. Po teoretickém úvodu k projektovému řízení, k teorii grafů a k metodám CPM, PERT a GERT následuje analýza vlastní aplikace založená na sběru požadavků a případech užití, návrh architektury, implementace aplikace pro webové prohlížeče a tvorba základních výukových tutoriálů, které jsou dále rozšiřitelné, modifikovatelné a replikovatelné. Důraz je kladen především na interaktivitu aplikace, tvorbu vlastních činností projektu a jejich přidávání do grafové reprezentace a snadnou navigaci mezi tutoriály a jejich vnitřními stránkami. Hlavním cílem této práce je s pomocí zmíněné výukové aplikace zefektivnit výuku metody GERT a zvýšit tak pravděpodobnost jejího využívání při návrhu reálných projektů.cze
dc.description.abstractThis thesis is focused on creating an educational application for the GERT method, which is commonly used to estimate the duration of projects. After a theoretical introduction to project management, graph theory and CPM, PERT and GERT methods, there follows an analysis of the previously mentioned application based on gathering requirements and on use cases, a design of architecture, an implementation of the application to be used in website browsers and creating basic educational tutorials, which are further expandable, modifiable and replicable. The emphasis is on interactivity of the application, creation of custom activities of projects and their addition to the graph representation and easy navigation among tutorials and their inner pages. The main objective of this thesis is, using the previously mentioned application, to make teaching the GERT method more effective and in this way increase the probability of its use during a design of real projects.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectinteraktivní tutoriály,metoda CPM,metoda GERT,projektové řízení,tvorba výukové aplikacecze
dc.subjectCPM method,creating an application for education,GERT method,interactive tutorials,project managementeng
dc.titleVýuková aplikace pro metodu GERTcze
dc.titleEducational Application for GERT Methodeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeRydval Jan
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam