Zobrazit minimální záznam

Application of Mystery shopping in Mercedes Benz Authorized Services



dc.contributor.advisorUličná Štěpánka
dc.contributor.authorBajer Filip
dc.date.accessioned2018-06-09T08:08:43Z
dc.date.available2018-06-09T08:08:43Z
dc.date.issued2018-06-09
dc.identifierKOS-695600307305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76409
dc.description.abstractBakalářská práce na téma využití Mystery shoppingu v autorizovaných servisech Mercedes-Benz je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nejdříve zabývám pojmem marketing jako takovým, poté je teoretická část práce zaměřena na marketingový výzkum a po-té na Mystery shopping jako takový. V praktické části se již zabývám využitím Mystery shoppin-gu v autorizovaných servisech Mercedes-Benz, následnou analýzou dat a jejich vyhodnocením. V závěru práce poukáži na chyby, které byly provedeny pracovníky autorizovaných servisů v počáteční fázi procesu návštěvy zákazníka v servisu a navrhnu řešení, díky kterému je možné se těchto chyb vyvarovat a zlepšit efektivitu práce personálu autorizovaných servisů, která zvy-šuje spokojenost zákazníků.cze
dc.description.abstractBachelor thesis is aimed to application of Mystery shopping in Authorized Mercedes-Benz ser-vices. Thesis is divided into theoretical and practical part. The beginning of the theoretical part is aimed to Marketing as such, then Marketing research and Mystery shopping at the end. In prac-tical part I´m aimed to application of Mystery shopping in Mercedes-Benz Authorized services, then analysis of the data gained during Mystery shopping performed in the services. After that I point out the mistakes, that were done by the staff in the process of a customer visit. At the very end of my bachelor thesis I´m proposing solution how to make the process more effective, to gain better effectivity of the workers in authorized services as well as increase of the cus-tomer satisfaction with provided service.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketing,strategický marketing,marketingový výzkum,Mystery shoppingcze
dc.subjectMarketing,Strategic Marketing,Marketing research,Mystery shoppingeng
dc.titleVyužití metody Mystery shopping v autorizovaných servisech Mercedes Benzcze
dc.titleApplication of Mystery shopping in Mercedes Benz Authorized Serviceseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKrejčí Miloš
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam