Využití metody Mystery shopping v autorizovaných servisech Mercedes Benz
Application of Mystery shopping in Mercedes Benz Authorized Services
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Bajer Filip
Supervisor
Uličná Štěpánka
Opponent
Krejčí Miloš
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce na téma využití Mystery shoppingu v autorizovaných servisech Mercedes-Benz je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nejdříve zabývám pojmem marketing jako takovým, poté je teoretická část práce zaměřena na marketingový výzkum a po-té na Mystery shopping jako takový. V praktické části se již zabývám využitím Mystery shoppin-gu v autorizovaných servisech Mercedes-Benz, následnou analýzou dat a jejich vyhodnocením. V závěru práce poukáži na chyby, které byly provedeny pracovníky autorizovaných servisů v počáteční fázi procesu návštěvy zákazníka v servisu a navrhnu řešení, díky kterému je možné se těchto chyb vyvarovat a zlepšit efektivitu práce personálu autorizovaných servisů, která zvy-šuje spokojenost zákazníků. Bachelor thesis is aimed to application of Mystery shopping in Authorized Mercedes-Benz ser-vices. Thesis is divided into theoretical and practical part. The beginning of the theoretical part is aimed to Marketing as such, then Marketing research and Mystery shopping at the end. In prac-tical part I´m aimed to application of Mystery shopping in Mercedes-Benz Authorized services, then analysis of the data gained during Mystery shopping performed in the services. After that I point out the mistakes, that were done by the staff in the process of a customer visit. At the very end of my bachelor thesis I´m proposing solution how to make the process more effective, to gain better effectivity of the workers in authorized services as well as increase of the cus-tomer satisfaction with provided service.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [303]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...