Zobrazit minimální záznam

Implementation of B2B Marketing in Non-govermental Organisation AIESEC



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorPavlová Kristýna
dc.date.accessioned2018-06-09T08:08:26Z
dc.date.available2018-06-09T08:08:26Z
dc.date.issued2018-06-09
dc.identifierKOS-695600073605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76397
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení efektivity dosud využívaných B2B marketingových nástrojů neziskové organizace AIESEC. Pomocí provedeného mar-ketingového auditu byly zjištěny nedostatky v jejich fungování. Na základě analýz a kvantitativního výzkumu byla navržena nová strategie vedoucí k naplnění cíle implementace B2B marketingu, kterým je navýšení počtu společností zahajující spolupráci s AIESEC. Hlavním přínosem této práce je stanovení jednotlivých kroků a metod zvyšující hodnotu pro zákazníka a budování dlouhodobých vztahů, které pozitivně ovlivňují dosažení stanoveného cíle.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the evaluation of the effectiveness of previously used B2B marketing tools of the non-profit organization AIESEC. Marketed audits revealed deficiencies in their functioning. Based on analysis and quantitative re-search, a new strategy has been proposed to achieve the goal of B2B marketing implementation, which is to increase the number of companies starting to collab-orate with AIESEC. The main benefit of this thesis is the identification of individual steps and methods increasing customer value and building long-term relation-ships that positively affect the achievement of the stated goal.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectB2B marketing,vztahový marketing,nezisková organizace,loajalita zákazníků,marketingový výzkumcze
dc.subjectB2B marketing,relationship marketing,non-profit organization,customer loyalty,marketing researcheng
dc.titleImplementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESECcze
dc.titleImplementation of B2B Marketing in Non-govermental Organisation AIESECeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMinarčíková Silvia
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam