Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Implementation of B2B Marketing in Non-govermental Organisation AIESEC
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Pavlová Kristýna
Supervisor
Johnová Radka
Opponent
Minarčíková Silvia
Field of study
Personální management v průmyslových podnicíchStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení efektivity dosud využívaných B2B marketingových nástrojů neziskové organizace AIESEC. Pomocí provedeného mar-ketingového auditu byly zjištěny nedostatky v jejich fungování. Na základě analýz a kvantitativního výzkumu byla navržena nová strategie vedoucí k naplnění cíle implementace B2B marketingu, kterým je navýšení počtu společností zahajující spolupráci s AIESEC. Hlavním přínosem této práce je stanovení jednotlivých kroků a metod zvyšující hodnotu pro zákazníka a budování dlouhodobých vztahů, které pozitivně ovlivňují dosažení stanoveného cíle. The bachelor thesis focuses on the evaluation of the effectiveness of previously used B2B marketing tools of the non-profit organization AIESEC. Marketed audits revealed deficiencies in their functioning. Based on analysis and quantitative re-search, a new strategy has been proposed to achieve the goal of B2B marketing implementation, which is to increase the number of companies starting to collab-orate with AIESEC. The main benefit of this thesis is the identification of individual steps and methods increasing customer value and building long-term relation-ships that positively affect the achievement of the stated goal.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [303]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...