Zobrazit minimální záznam

Remuneration System For Branded Shop Consultants



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorMichálek Lukáš
dc.date.accessioned2018-06-09T08:08:08Z
dc.date.available2018-06-09T08:08:08Z
dc.date.issued2018-06-09
dc.identifierKOS-593779611205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76384
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza systému odměňování pro pozici konzultant značkové prodejny firmy XYZ. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů týkajících se problematiky motivace v pracovním prostředí a správné nastavení odměňování zaměstnanců pro prodejní pozici. V praktické části je představena pozice konzultanta značkové prodejny firmy XYZ a systém odměňování pro danou pozici. Následně bude provedena analýza systému odměňování v závislosti na zákaznickou spokojenost. Bude proveden rozbor hodnotících otázek, a jakým způsobem by se měly odrážet do hodnocení konzultantů. V závěru práce bude doporučení možných změn pro tuto oblast odměňování.cze
dc.description.abstractThe objective of the bachelor's thesis is to analyse the remuneration system for the consultant position of a branded store of a XYZ firm. The theoretical part is focused on definition of basic concepts concerning motivation in the workplace and the right adjustment of remuneration of the employees on a sales position. In the practical part the consultant position of a branded store of a XYZ firm is presented as well as a remuneration system for a given position. Afterwadrs an analysis of a remuneration system will be carried out depending on the customer satisfaction. Also an analysis of the evaluation questions will be carried out and how they should be reflected in the assessment of the consultants. In the final part of my thesis there will be recommendation of the possible changes for this area of remuneration.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMotivace zaměstnanců,systém odměňování,pracovní výkon,zvyšování spokojenosti zaměstnanců,zákaznická spokojenostcze
dc.subjectMotivation of the employees,remuneration system,work performance,increase of customer satisfaction,customer satisfactioneng
dc.titleSystém odměňování konzultantů značkové prodejnycze
dc.titleRemuneration System For Branded Shop Consultantseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeTureckiová Michaela
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam