Marketingový plán studentské formule: eForce FEE Prague Formula
Marketing Plan of Student Formula: eForce FEE Prague Formula
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Faltysová Anna
Supervisor
Johnová Radka
Opponent
Kosina Jan
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro studentský tým elektrické formule eForce FEE Prague Formula na probíhající sezónu 2017/2018. Na úvod jsou uvedeny informace o soutěži Formula Student a o týmu eForce FEE Prague Formu-la. Vytvořený marketingový plán obsahuje audit marketingového prostředí a audit mar-ketingové činnosti. Ve vybrané cílové skupině byl proveden průzkum povědomí o pro-jektu. Akční plán vychází z výsledků průzkumu a obsahuje konkrétní propagační akce, jichž by se měl tým zúčastnit. V závěru práce jsou doporučeny další potenciální propa-gační akce. This bachelor thesis is focused on the preparation of a marketing plan for the student team eForce FEE Prague Formula for the upcoming season 2017/2018. The introduction refers to the information about Formula Student competition and the eForce FEE Pra-gue Formula team itself. The marketing plan includes audit of the marketing environ-ment and audit of marketing activities. A project awareness survey was conducted in the selected target group. The Action Plan is based on the results of the survey and in-cludes promotional events on which the team should participate. In the end of the the-sis, other potential promotions are recommended.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [303]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Optimalizace převodového ústrojí vozu Formula Student
Author: Široký Václav; Supervisor: Pakosta Jiří; Opponent: Borovička Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-18)Tato diplomová práce pojednává o variantách převodovek umožňujících řazení za stálého toku výkonu, a o jejich kladech a záporech pro vůz kategorie Formula Student/SAE. V souvislosti s tím je vypočten odhad zlepšení výkonů ... -
Návrh řídícího systému autonomního závodního vozidla
Author: Marek Boháč; Supervisor: Hromčík Martin; Opponent: Vošahlík David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)V této práci se zabývám popisem návrhu, vývoje a implementace řídícho systému pro první autonomní závodní formuli týmu eForce Driverless pro soutěž Formula Student. Práce se zaměřuje zejména na plánování pohybu, řízení ... -
Metodika návrhu aerodynamických prvků pro vůz Formula Student
Author: Kratochvíl Miroslav; Supervisor: Astraverkhau Nikita; Opponent: Jirásek Aleš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-12-16)Tématem této práce je zpracování návrhu přítlačných křídel určených pro vůz Formula Student pomocí CFD analýzy. Daný návrh je zpracován v CFD programu Star CCM+ od CD Adapca. Žádná počítačová analýza se neobejde bez ...