Zobrazit minimální záznam

Analysis of Construction Company's Competitiveness Factors and Development of Its Competitive Strategy



dc.contributor.advisorČásenský Martin
dc.contributor.authorBarashkova Ekaterina
dc.date.accessioned2018-01-25T21:43:06Z
dc.date.available2018-01-25T21:43:06Z
dc.date.issued2018-01-07
dc.identifierKOS-781236917905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/74215
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na marketingové plánování ve stavebnictví. V teoretické části se popisuje současná situace na stavebním trhu s ohledem na specifické rysy marketingu ve stavebnictví. Práce dále zkoumá různé marketingové nástroje které mohou být využity stavebními společnostmi. Praktická část této práce obsahuje zhodnocení situace vybrané stavební společnosti pomocí interní a externí analýzy a navrhuje možná vhodná opatření pro zvýšení její konkurenceschopnosti.cze
dc.description.abstractThis master's thesis is focused on marketing planning in construction industry. In the theoretical part, it analyses and describes current situation in the market, looking into specific features of marketing in construction. It examines different marketing tools which can be implemented by construction companies. The practical part evaluates performance of a selected construction company using internal and external analysis and suggests possible corrections for its marketing strategy to improve the company's competitiveness.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStavební marketing,konkurenceschopnost,stavební trh,Porterová analýza pěti sil,marketingový mix,PEST analýza,SWOT analýza,finanční analýza,strategiecze
dc.subjectConstruction marketing,competitiveness,construction market,Porter?s five forces analysis,marketing mix,PEST analysis,SWOT analysis,financial analysis,strategyeng
dc.titleAnalysis of Construction Company's Competitiveness Factors and Development of Its Competitive Strategycze
dc.titleAnalysis of Construction Company's Competitiveness Factors and Development of Its Competitive Strategyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeTichý Milík
theses.degree.disciplineStavební managementcze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky a řízení stavebnictvícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu










Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam