Návrh strategického plánu podniku
Proposal of Business Strategy Plan
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Svatoš Ondřej
Vedoucí práce
Žilka Miroslav
Oponent práce
Stieberová Barbora
Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá návrhem strategického plánu společnosti DATART INTERNATIONAL, a.s. Teoretická část se věnuje strategii, strategickému řízení, tvorbě strategického plánu a také metodám interní a externí analýzy podniku včetně SWOT analýzy. V praktické části se analyzuje současný stav podniku. Tím se rozumí informace o zkoumaném podniku, zpracované strategické analýzy a analýza změn ve vlastnické struktuře podniku. Nejdůležitější částí je návrh vhodných strategií podniku. The aim of the thesis is to construct a strategic plan for the DATART INTERNATIONAL, JSC. The theory of strategy, strategic management and the construction of strategic plan is discussed in the first part. Additionally, the methods for the internal and external analysis of the company including the SWOT analysis are introduced. In the second part, current conditions of the company are analyzed. We introduce the discussed company and investigate the strategic analyses. Moreover, the study of changes of the structure of owners is shown. In the key part, suitable marketing strategies are suggested.
Kolekce
- Diplomové práce - 12138 [160]