Event marketingový plán prémiového produktu společnosti.
Event Marketing Plan of the Company´s Premium Product
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Mesteková Sylva
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Dudová Zuzana
Field of study
Řízení regionálních projektůStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky komunikačního mixu a event marketingu, proces plánování event marketingové strategie. V praktické části se nachází situační analýza a na jejím základě je navržena event marketingová strategie. Prakticky je přiblížena praktická realizace přípravy dvou důležitých eventů. Diploma thesis describes the field of event marketing and the goal of the thesis is designing the Event Marketing Plan of the selected brand of the Jan Becher Pernod Ricard a.s. The theoretical part defines tha basic characteristics of the communication mix and the event marketing, the planning proces and event marketing strategies. In the practival part is defines situational analysis. Based on situational analysis is defined event marketing strategy. In the final part is describes the practical implementation of the preparation of two important events.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [933]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Event modeling v praxi
Author: Šimon Pletka; Supervisor: Komárek Martin; Opponent: Groschup Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-12)Tato práce se zabývá moderními metodami návrhu a vývoje softwarových systémů s zaměřením na techniky Event Storming, Event Modeling, na využití nástroje EventCatalog a jeho propojení s editorem Archi. Cílem práce je popsat ... -
Event marketing ve vybrané společnosti
Author: Ngomy Stránská; Supervisor: Cupalová Soňa; Opponent: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-31)Bakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. ... -
Event marketing a management vybraného podniku
Author: Palivcová Nikola; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Petřeková Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-12)Event marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících ...