Zobrazit minimální záznam

Event Marketing Plan of the Company´s Premium Product



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorMesteková Sylva
dc.date.accessioned2018-01-25T21:38:12Z
dc.date.available2018-01-25T21:38:12Z
dc.date.issued2018-01-17
dc.identifierKOS-695600103405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/74025
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky komunikačního mixu a event marketingu, proces plánování event marketingové strategie. V praktické části se nachází situační analýza a na jejím základě je navržena event marketingová strategie. Prakticky je přiblížena praktická realizace přípravy dvou důležitých eventů.cze
dc.description.abstractDiploma thesis describes the field of event marketing and the goal of the thesis is designing the Event Marketing Plan of the selected brand of the Jan Becher Pernod Ricard a.s. The theoretical part defines tha basic characteristics of the communication mix and the event marketing, the planning proces and event marketing strategies. In the practival part is defines situational analysis. Based on situational analysis is defined event marketing strategy. In the final part is describes the practical implementation of the preparation of two important events.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEvent,event marketing,champagne,komunikace,komunikační mix,marketingové plánováEvent,marketingové plánovánícze
dc.subjectCampaign,Communication,Communication Mix Event,Event Marketing,Champagne,Marketing Planningeng
dc.titleEvent marketingový plán prémiového produktu společnosti.cze
dc.titleEvent Marketing Plan of the Company´s Premium Producteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeDudová Zuzana
theses.degree.disciplineŘízení regionálních projektůcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam