Zobrazit minimální záznam

A Training Aircraft Fin Design



dc.contributor.advisorBarák Karel
dc.contributor.authorHladík Ondřej
dc.date.accessioned2018-01-25T21:37:09Z
dc.date.available2018-01-25T21:37:09Z
dc.date.issued2018-01-05
dc.identifierKOS-695599769305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73985
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou ztráty stability kompozitních panelů, analytickými a MKP metodami, její predikce po zavedení zatížení od aerodynamických sil. Dále se zabývá aplikací zmíněných metod na potah kýlové plochy letounu L39NG. Kýlová plocha geometricky vychází z letounů L-39 a L-159. Pro ověření výpočetních metod byla provedena zkouška kompozitních panelů. Hlavním cílem je redukce hmotnosti potahu a zároveň zachovat jeho schopnost přenést zatížení od aerodynamických sil. Nezabývá se návrhem ani rozborem vnitřní struktury kýlové plochy.cze
dc.description.abstractThis master thesis deals with problems of buckling of composite panels, analytical and FEA methods of prediction that after loading aerodynamic forces. It also deals with the application of this methods to skin of fin the L-39NG. The fin is geometrically based on L-39 and L-159. A composite panel test was performed to verify the calculation methods. The main goal is to reduce the weight of the skin while maintaining the ability to transfer aerodynamic load. It does not deal with the design or analysis of the internal structure of the fin.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSOP,Kýlová plocha,Kompozit,Kompozitní panel,Ztráta stability,L-39NG,Potah,Zatíženícze
dc.subjectVTS,Fin,Composite,Composite plate,Buckling,L-39NG,Skin,Loadeng
dc.titleNávrh kýlové plochy cvičného letounucze
dc.titleA Training Aircraft Fin Designeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeKratochvíl Aleš
theses.degree.disciplineLetadlová a kosmická technikacze
theses.degree.grantorústav letadlové technikycze
theses.degree.programmeLetectví a kosmonautikacze


Soubory tohoto záznamu













































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam